Atlassian Jira Service Management inom en vecka
Vårt team levererar på distans och du har en första körbar version inom några dagar. Det krävs inga fysiska möten men vi ses gärna online. /../
Se hela erbjudandetVill du ha ett enkelt, strukturerat och effektivt sätt att hantera inkommande ärenden? Jira Service Management samlar allt på ett ställe och låter er som team hantera och bemöta inkommande ärenden på ett enkelt, strukturerat och effektivt sätt. Struktur, SLA:er och automatisering frigör tid för service management-agenter att fokusera på kundupplevelse.
Ert ansikte utåt
Era kunder får också tillgång till en kundportal där de kan leta upp information från en kunskapsbank, skapa upp ärenden med ärendespecifika formulär samt följa upp pågående ärenden. Dina agenter skapar guider och artiklar utifrån bra svar i ärenden. Artikeln kan sedan användas för att svara nästa kund och du får en levande kunskapsbank! Portalen är ert ansikte utåt, ni kan upprätthålla struktur och stabilitet över tid.
Just nu
Vårt team levererar på distans och du har en första körbar version inom några dagar. Det krävs inga fysiska möten men vi ses gärna online. /../
Se hela erbjudandetMigrera till molnet för att ta nytta av ny funktionalitet, skalbarhet och en smidig Atlassian plattform som växer tillsammans med ert behov. Tidigt såg Stretch /../
Se hela erbjudandetDin Atlassian Data Center miljö kommer svara upp på ert behov av kontroll på data, säkerhet, skalbarhet och anpassningsbarhet. Vårt team hjälper er att lyfta /../
Se hela erbjudandetVi hjälper er med att komma igång, förbättra befintlig instans, migrera till Atlassian Cloud, byta kundtjänstverktyg, licensrådgivning eller serviceavtal för trygg förvaltning av Jira Service Management.
Kontakta oss nedan och ta ett steg i förbättrad kundupplevelse!