Jira Service Management

Jira Service Management — För dina DevOps och ITSM-team

Vill du ha ett enkelt, strukturerat och effektivt sätt att hantera inkommande ärenden? Jira Service Management samlar allt på ett ställe och låter er som team hantera och bemöta inkommande ärenden på ett enkelt, strukturerat och effektivt sätt. Struktur, SLA:er och automatisering frigör tid för service management-agenter att fokusera på kundupplevelse.

Ert ansikte utåt

Kundservice med Jira Service Management

Era kunder får också tillgång till en kundportal där de kan leta upp information från en kunskapsbank, skapa upp ärenden med ärendespecifika formulär samt följa upp pågående ärenden. Dina agenter skapar guider och artiklar utifrån bra svar i ärenden. Artikeln kan sedan användas för att svara nästa kund och du får en levande kunskapsbank! Portalen är ert ansikte utåt, ni kan upprätthålla struktur och stabilitet över tid.

Funktioner i Jira Service Management

  • Underlätta arbetet genom att tydliggöra vem som ska göra vad och när med köer.
  • Säkerställ att ärenden hanteras i tid med hjälp av SLA:er.
  • Effektivisera arbetet automatisering och påminnelser
  • Ge slutanvändarna möjlighet att hitta svar på sina egna frågor, skapa och följa sina ärenden via kundportalen
  • Integrationen med Jira Software gör det enkelt att skicka ärendet till utvecklingsbackloggen och service management-agenten får automatiskt statusuppdateringar från utvecklingsuppgiften.
  • Integrationer med Opsgenie, Slack och Statuspage – lyfter er incident management process till nya nivåer

Konsulter certifierade i Jira Service Management hjälper er till nästa nivå

Vi hjälper er med att komma igång, förbättra befintlig instans, migrera till Atlassian Cloud, byta kundtjänstverktyg, licensrådgivning eller serviceavtal för trygg förvaltning av Jira Service Management.

Kontakta oss nedan och ta ett steg i förbättrad kundupplevelse!