Serviceavtal

Effektivare applikationsförvaltning genom serviceavtal

Känslan när Jira frigör tid och möjliggör fokus din på leverans är fantastisk. Jira och Confluence är affärskritiska och genom rätt förvaltning av certifierade specialistteam skapas lösningar som är hållbara och skalbara.

Ett serviceavtal är lösningen för säker och effektiv förvaltning av Jira Software, Jira Service Desk, Confluence, Opsgenie, Bitbucket och Bamboo inklusive tillhörande marketplace appar och integrationer. Stretch Addera erbjuder serviceavtal för din unika Atlassianmiljö!

Säkra era teams framgång!

Stretch Addera Serviceavtal för Atlassian Cloud och Data Center

Bli ett team med oss och ge era team tillgång till Atlassianlösningar designade för dagens remote samarbete.

Fokusera på er kärnverksamhet – Serviceavtal by Stretch ska uppfylla den säkra applikationsförvaltning ni behöver. Inom serviceavtalet finns även utrymme för vidareutveckling av er Atlassianplattform med tillhörande add:ons, integrationer och anpassningar av produkterna.

Våra kunder med serviceavtal kan känna sig trygga och lita på att de har en stabil konfiguration och att applikationerna förvaltas av erfarna och certifierade administratörer.

 


Serviceavtal

Självserviceportal för vägledning och support till era team

Ge era team tillgång till den bästa specialanpassade vägledningen och supporten anpassad efter era behov.

Det ska vara enkelt att få hjälp och att få rätt vägledning baserat på best practices. Vi är er lokala partner med stor erfarenhet från globala företag.

Förvaltningsmodell för er Atlassianplattform

Atlassianplattformen är affärkritisk och det behövs en definierad förvaltningsprocess. Stretch Adderas förvaltningsmodell säkerställer skalbarhet, prestanda och en tydlig ändringshantering med fokus på värde för teamen och organisationen.

Vi erbjuder serviceavtal på en nivå anpassad efter ert behov

Kontakta oss så bokar vi ett första möte för att säkerställa rätt servicenivå till er organisation.

Kontakta oss nedan!