Confluence

Confluence — teamets samlingsplats

Team behöver en gemensam plattform där de kan dela idéer, erfarenheter och dokumentation, utan att hindras av silo-tänk. Att tillsammans skapa en informationsportal med produktkrav, mötesanteckningar, systemdokumentation, bloggar och mycket mer har gjort Confluence till det självklara valet som samarbetsplattform. Lyft kunskapen från individ- till teamnivå!

Från mitt arbete till teamarbete

Confluence tar teamsamarbete till en ny nivå

Den starka integrationen med Jira Software och Jira Service Desk skapar mer affärsvärde varje dag. Att veta var informationen finns och dessutom vara säker på att det alltid är den senaste versionen skapar spelrum för starka team.

Med den marknadsledande kopplingen mellan Jira Service Desk, och kunskapsbanken i Confluence, får din kundtjänst och era kunder tillgång till framtidens självservice redan idag. Er kundtjänst kan fokusera på de svåra uppgifterna och låta Confluence svara på de mer repetitiva, enklare frågorna.


Teamoptimering sedan 2004

Stretch hjälper er igång med framtidens Atlassianlösningar idag

Våra konsulter har i över 10 år introducerat Confluence till team i alla branscher. Vårt Atlassian specialist-team hjälper er till framtida Atlassian-lösningar redan idag. Vi guidar er kring hur man använder kopplingen till Jira på bästa sätt, hur ni kan skapar attraktiva team-space, enhetliga mallar, anpassar utseende och skapa struktur med apps såsom Refined Theme och mycket mer.

Confluence som intranät

Vi ser även stor nytta i att använda Confluence som ett intranät.  Vid uppsättning av Jira Service Desk hjälper vi er med konfiguration och rådgivning av tillhörande kunskapsbank i Confluence. Stretch tillhandahåller även licenser, kurser och workshops så att ni på ett kostnadseffektivt sätt snabbt är igång.

Vårt Atlassian team hjälper er!

Vårt Atlassian partnerteam finns för att hjälpa er att få ut mesta möjliga affärsvärde från er investering. Kontakta oss så berättar vi mer!