Statuspage

Statuspage – Ta er incidenthantering till nästa nivå

Med hjälp av Statuspage kan ni i på ett enkelt sätt nå ut med information
till användare och kunder, exempelvis vid driftstörning eller systemunderhåll.
Att snabbt kunna visa att åtgärdsarbete pågår inger förtroende och bidrar
till att minska belastningen på er servicedesk.

När incidenter uppstår

Informera om driftstopp och schemalagt underhåll

Med hjälp av Statuspage kan ni informera användare och kunder om driftstopp och schemalagt underhåll. Användarna kan aktivera informationsnotiser via e-post eller sms för att snabbt bli informerade om en pågående incident, ni kan även koppla på statusmeddelande i andra gränssnitt så kunderna alltid vet vad som händer.

Statuspage gör ingen direkt övervakning av dina webbplatser eller servrar, men ni kan integrera övervakningsverktyg med Statuspage eller använda Atlassians API för att uppdatera er webbplats.

Varför Statuspage?

  • Bygg förtroende med era kunder
  • Minska inkommande supportförfrågningar under incidenter
  • Bygg och skala din kommunikationsprocess för incidenter

Stretch Adderas Statuspagespecialister hjälper er igång!

Kontakta oss nedan och kom igång med Statuspage redan idag!