Den starka integrationen med Jira Software och Jira Service Desk skapar mer affärsvärde varje dag. Att veta var informationen finns och dessutom vara säker på att det alltid är den senaste versionen skapar spelrum för starka team.
Med den marknadsledande kopplingen mellan Jira Service Desk, och kunskapsbanken i Confluence, får din kundtjänst och era kunder tillgång till framtidens självservice redan idag. Er kundtjänst kan fokusera på de svåra uppgifterna och låta Confluence svara på de mer repetitiva, enklare frågorna.
Teamoptimering sedan 2004
Stretch hjälper er igång med framtidens Atlassianlösningar idag
Våra konsulter har i över 10 år introducerat Confluence till team i alla branscher. Vårt Atlassian specialist-team hjälper er till framtida Atlassian-lösningar redan idag. Vi guidar er kring hur man använder kopplingen till Jira på bästa sätt, hur ni kan skapar attraktiva team-space, enhetliga mallar, anpassar utseende och skapa struktur med apps såsom Refined Theme och mycket mer.
Confluence som intranät
Vi ser även stor nytta i att använda Confluence som ett intranät. Vid uppsättning av Jira Service Desk hjälper vi er med konfiguration och rådgivning av tillhörande kunskapsbank i Confluence. Stretch tillhandahåller även licenser, kurser och workshops så att ni på ett kostnadseffektivt sätt snabbt är igång.