Tema
Automatisera?
Vi ser närmare på en automation i Jira Service Management från ett av våra kunduppdrag och utbyter erfarenheter och tankar i mindre grupper.
Automation kan minska behovet av att utföra manuella repetitiva uppgifter. Vad ska automatiseras? Varför automatiserar vi? Vilka steg vill vi göra manuellt?
Vi ser närmare på en automation i Jira Service Management från ett av våra kunduppdrag och utbyter erfarenheter och tankar i mindre grupper.
Datum: Torsdag den 22:e april
Tid: 12.00-12.50
Plats: Digitalt givetvis!
Tema: Automations
Tema
Vi ser närmare på en automation i Jira Service Management från ett av våra kunduppdrag och utbyter erfarenheter och tankar i mindre grupper.
Anmälan
Anmäl dig redan idag genom att fylla i formuläret nedan. Lägg även med din postadress i svaret så skickar vi en goodiebag hem till dig.
Bokning med länk till eventet skickas separat efter anmälan och du blir då del av vårt Enterprise nätverk med andra kunder.